cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


luni, 1 decembrie 2008

dragele mele, in ultmul timp m-am lasat complet acaparata de creatia vestimentara. recunosc, sunt vinovata de pacatul migalei si de cel al obsesiei in cautarea echilibrului si armoniei in frumos.
dar sa revenim la ale noastre, fiindca acest scurt articol nu trebuie sa devina unul in care sa ma plang la voi de cat de mult muncesc(nu as face asta niciodata,mai ales ca acesta nu e job-ul meu, e o pasiune!) . vreau doar sa va anunt ca acum, dupa ce am finalizat cateva proiecte incepute ma voi dedica din nou bijuteriilor harajuku style. am de gand sa reinterpretez o serie de idei mai vechi de ale mele si poate sa introduc unele elemete noi, inedite chiar.
mi-am facut un stoc dragut de obiecte vechi(nu neaparat vintage), care isi cer dreptul la viata si carora voi incerca sa le insuflu stil si pasiune in asa fel incat sa o bucure pe cea care se va numi a lor stapana. ca element de absoluta noutate voi incerca sa reinterpretez niste palarii care sa fie atat practice cat si frumoase, dand stil si o nota inconfundabila purtatoarei.

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie