cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


joi, 25 decembrie 2008

CONCURS_POVESTEA CU HORORI

continuam prezentarea . cred ca am glicemia cam mare (prea multe prajituri) si simt nevoia sa bat campii. la timisoara a nins, am avut parte de o "glazura" de zapada pe un noroi vascos pe care am incercat din tot sufletul sa-l ignor(tocurile mele nu au reusit aceasta performanta).
am avut parte de rude enervante pe care le intalnesc doar in ocazii festive si care imi pun intrebari tampite si lipsite de logica. intr-un cuvant sau poate mai multe am zambit, am facut conversatie plata si stupida si nu in ultimul rand am mancat (caci este singurul lucru care iti mai distrage atentia de la plictisul care te inconjoara)!
a, si sa nu uit am fost pupata si imbratisata pana nu am mai reusit sa-mi disting mirosul propriului parfum de tot felul de eau de cologne ale unor "matusi" care imi ranjeau cu proteza lor cam ingalbenita!
aaaaaaaaaaaaaa
deci, sa revin la propunerea pe care doream sa o fac. vreau sa-mi trimiteti povestioare legate de felul "placut" in care v-ati petrecut sarbatoarea iubirii alaturi de familie. recunosc ca cei dragi imi sunt dragi la distanta si in doZe mici in orice caz nu toti deodata adunati in locuinta mic burgheza de cartier rezidential a mamei si a sotului ei(da, provin dintr-o familie patchwork cum spun americanii). asa ca in loc sa am de-a face doar cu rudele din partea mea am fost nevoita sa fiu draguta si amabila si cu tuta de soacra a mamei mele care a reusit sa ma scoata din pepeni.
cea sau cel eu nu discriminez pe nimeni care imi poate trimite cea mai groazanica si enervanta poveste de craciun va fi premiat cu un obiect REALIZAT SPECIAL PENTRU EA-EL!
daca familiile au fost crude cu voi si v-au pus intrebari care v-au dat cola light-ul pe nas( nu beau alcool, nu-mi place) vreau macar sa va fac eu o mica bucurie!
ASTEPT POVESTIOARE SI LE VOI CITI PE TOATE. PUTETI SA-MI SCRIETI LINISTITI NUMELE VOSTRU CACI LE VOI PUBLICA ANONIME DACA NU-MI CERETI EXPLICIT SA VA NUMESC.










Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie