cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


sâmbătă, 6 decembrie 2008

colier aristocrat -C13-ultima piesa la acest pret

sper sa va placa nou descoperita mea pasiune pentru stilul baroc si in special pentru nuantele mierii.
acest colier este ultima mea creatie, realizat hand made. sunt sub influenta mariei antoinetta (k.dunst din filmul regizat de sofia copolla) pe care l-am revazut zilele trecute. cred totusi ca acest colier tip panglica(se fixeaza cu o fonta ) sa faca deliciul vostru si sa va insenineze aceste zile mohorate. am utilizat aceasta margeluta de cristal polifatetata pe care am fixat-o pe dantela, tul si panglica de satin.



colierul este unicat, poate fi realizat si pe visiniu( in loc de auriu) va promit sa postez si o varianta visinie cat de curand. pret 20 ron
pret nou 15 ron!!!!






Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie