cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 19 decembrie 2008

manusi aristocrate-vandute

acestea sunt niste manusi crosetate pe care le-am achizitionat din colectia de accesorii vintage a unei doamne foarte elegante. Ele mi se pareau monotone asa ca am decis sa le accesorizez harajuku style. nu sunt simetrice deoarece dreapta nu ar trebui sa stie niciodata ce face stanga (mai ales cand furiseaza un nr de telefon in manusa).
am ramas insa intr-un registru lady, chiar daca le-am accesorizat intens cu dantela, voal, banda de catifea si margelute.
sunt potrivite pentru maini micute (16 cm diametrul palmei masurat deasupra de degetul mare -daca aveti nelamuriri in privinta marimii scrie-ti-mi).
acest mici bijuterii sunt unicat si in ciuda faptului ca nu prea seamana una cu alta se vand doar impreuna.
pret 75 ron
ambele disponibile!













Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie