cum comanzi un produs

astept cu drag comenzile, intrebarile si propunerile voastre pe adresa de e-mail lace_harajuku@yahoo.com sau alina_ionescu992001@yahoo.com
ma gasiti pe breslo sub numele ladybeads sau pe etsy ca radusport.
multumesc!


vineri, 5 decembrie 2008

in curand posetute







Am decis sa adaug un nou segment domeniului meu de activitate. nu-i asa ca suna serios?
am facut cateva prototipuri de posetute care necesita mici finisaje dar sper sa vi le pot prezenta in acest week-end. nu se incadreaza foarte exact nici in stilul sweet lolita nici in gothloli, oricum astept feed-back din partea voastra. va promit sa vi le arat pana cel tarziu duminica seara alaturi de o serie noua de bijuterii care se potrivesc celor care iubesc stilul gothloli si clasic lolita.
fotografiile din imagine mi-au servit doar ca sursa de inspiratie , dar sper ca v-ati dat seama ca posetele pe care le-am creat pentru voi nu sunt in stil emo ;)))

Niciun comentariu:

breslo mini

Breslo.ro - Comunitatea artizanilor Handmade din Romania

o sursa de inspiratie